Ensimmäinen

Heinäkuun puolessa välissä tuli käytyä tatskaajalla. Otin mun ensimmäisen tatuoinnin vasempaan ranteeseen ja en voisi olla tyytyväisempi lopputulokseen. Muutamia kyselyitä ajatuksista tatuoinnin takana on tullut ja ihmettele en, sillä onhan tuo leima aika näkyvällä paikalla ja teksti vähän epätavallinen. Nyt kuitenkin kerron vähän taustoja.




Eli nyt mun ranteessa komeilee teksti "human behave yourself". Lausahdus tulee Ellie Gouldingin Human-kappaleesta, jonka sanat nyt ylipäätään lyö syvälle. Mun päällimäinen ajatus on kuitenkin, että me ollaan vain ihmisiä ja meidän tulisi kulkea tavallaan nöyränä meitä suuremmille asioille. Toisaalta teksti on myös ohjenuorana mulle itselle, jotta muistaisin olla ihmisenä muille ihmisille ja muistaisin hengittää, en voi vaikuttaa kaikkeen. Pitää vain elää päivä kerrallaan ja ottaa jokainen päivä sellaisena kuin se tulee.




Tatuoinnin merkitystä mulle lisää se, että sen on kirjoittanut mun äiti omalla käsialallaan. Pari vuotta sitten mun äiti otti sormeensa tatuoinnin, sormuksen, joka oli puolestaan mun kädenjälkeä. Nyt siis molemmilla on vasemmassa kätösessään tatuointi toisen raapustamana.
Mun mielestä tatuoinnilla ei tarvitse olla merkitystä, vaan se voi olla ihan vaan kuva josta pitää. Tällä kuitenkin on ja iso sellainen. Joku päivä, ehkä jo pian, haluaisin toiseen ranteeseeni tekstin "human I wonder why", joka on samasta kappaleesta, mutta eri säkeistöstä. Saa nähdä milloin se ilmestyy iholle.


Kiitos Jyväskylän Body CTRLin Viiville!


1 kommentti:

Rakkaudesta ne pojatkin potkii

Moni varmasti muistaa sanonnan "rakkaudesta se hevonenkin potkii". Usein sitä on käytetty nuorille tytöille tai tyttölapsille, j...